Více než 20 let zkušeností

Na trh v oblasti výroby a servisu zdvihacích zařízení jsme vstupovali v roce 1998 vybaveni minimálním kapitálem, omezeným zázemím a odhodláním zařadit se mezi ty společnosti, které jsou zákazníkem opětovně oslovovány.

Můžeme konstatovat, že neustále znásobujeme vlastní kapitál. Omezeně využíváme cizí zdroje  a rozšířili jsme tým spolehlivých zaměstnanců a subdodavatelů. Za důležitější měřítko naší úspěšnosti však považujeme spokojenost zákazníka s kvalitou našich výrobků a poskytovaných služeb.

Díky důslednému uplatňování požadavků na kvalitu výroby, odbornému růstu celého týmu, servisu poskytovanému 24 hodin denně a promptnímu vyřízení objednávky, se síť našich zákazníků po celé České republice stále rozrůstá. Jsme si vědomi, že dosavadní příznivý vývoj společnosti udržíme pouze tehdy, poskytneme-li zákazníkovi to nejlepší z naší produkce. Proto i nadále zůstává naší prioritou snaha nezklamat Vás, zákazníka současného i budoucího.

ISO 9001 : 2000

Strategickým rozhodnutím naší firmy se stalo zavedení systému managementu jakosti.
Dne 20. prosince 2002 jsme získali certifikát a použitelnost ISO 9001 : 2000 č. 24160 od firmy MOODY INTERNATIONAL CERTIFICATION Praha, která je řízena z hlavního sídla Moody International Limited, Cuckfield House, High Street, Cuckfield, Haywards Heath, West Sussex RH 17 5EL, ENGLAND a je zastoupena v 60 zemích světa.

V souladu s požadavky mezinárodní normy ČSN EN ISO 9001 (ISO 9001 : 2000) jsme vytvořili a dokumentovali systém managementu jakosti, který neustále uplatňujeme a udržujeme. Snažíme se i o zlepšování efektivnosti systému managementu jakosti, a to využíváním politiky jakosti, cílů jakosti, výsledků auditů, analýzy údajů, opatření k nápravě, preventivních opatření a přezkoumání managementu.

Od roku 2004 každoročně u nás provádí audit společnost NQA Certification Ltd., a v roce 2015 jsme přešli na systém managementu kvality podle BS EN ISO 9001:2015

V roce 2007 jsme zavedli a používáme proces svařování, který odpovídá ČSN EN ISO 3834 – 2 : 2006. Audit v naší společnosti provádí společnost TÜV.

Rekonstrukce

V roce 2016 získala naše společnost dotace z operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost.

V květnu 2017 začíná realizace projektu REKONSTRUKCE STÁVAJÍCÍ HALY A DOSTAVBA SKLADOVÉ HALY firmy AZ-Jeřáby, s.r.o.,který je spolufinancován Evropskou unií. Vítěz výběrového řízení Stavební společnost JK spol. s .r.o., zastoupená Ing.Jiřím Kulhánkem a Ing. Janem Kulhánkem, se sídlem : Úvoz 252,405 02 Jílové Martiněves provede realizaci našeho projektu. Stavební dozor tohoto projektu je Ing.Jan Kuncl. Na správnost realizace projektu dohlíží jednatelé a majitelé společnosti a interní auditor p.Ywetta Brablíková.

Informace o projektu v PDF – Profesní vzdělávání zaměstnanců společnosti KOITO CZECH a partnerů

NAŠE POSÁDKA

Libor Brablík st.

Jednatel - Nabídky, příprava zakázek, technická řešení, vázací prostředky, příslušenství, obchod

M: +420 603 809 125
E: libor.brablik@az-jeraby.cz

Libor Brablík ml.

Jednatel - Cenové nabídky, technická podpora, náhradní díly.

M: +420 603 723 103
E: libor.brablik2@az-jeraby.cz

Radek Linhart

Jednatel - Odborný zástupce - elektro

M: +420 731 614 851
E: radek.linhart@az-jeraby.cz

Pavel Zeman

Jednatel - Revizní a školící činnosti, servisu a oprav zdvihacích zařízení

M: +420 734 275 525
E: pavel.zeman@az-jeraby.cz

Miroslav Molcar

Manažer výroby a montáží

M: +420 602 732 189
E: miroslav.molcar@az-jeraby.cz

Jiří Frank

Manažer servisu

M: +420 739 508 083
E: jiri.frank@az-jeraby.cz

Jiří Valeš

Manažer revizní/školící části

M: +420 777 510 820
E: jiri.vales@az-jeraby.cz

Kateřina Hůlová

Asistentka servisní části

M: +420 731 409 643
E: katerina.hulova@az-jeraby.cz

Uvažujete o spolupráci?

Kontaktujte nás a sdělte nám vaše představy. Společně najdeme optimální řešení.

POPTÁVKA